Nákupní řád

Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky kupujícího. K potvrzení objednávky dochází elektronicky do několika minut po odeslání objednávkového formuláře. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

  1. V případě, že chcete anulovat objednávku, obraťte se co nejrychleji na naší firmu:
    kontakt@bestgaze.cz +420 704 080 279

  2. Ceny jsou uváděny včetně DPH.

  3. K objednávkám přikládáme fakturu.

  4. 4. Způsoby úhrady, které akceptujeme:

    • na dobírku,

    • převodem na bankovní účet.

  5. V případě úhrady převodem na bankovní účet začíná proces realizace objednávky v okamžiku, kdy obdržíme potvrzení o provedené úhradě z banky.

  6. Nerozbalené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho obdržení. Kupující je zodpovědný za dodání výrobku v nepoškozeném stavu a bez ztráty jeho obchodní hodnoty. Chcete-li zboží vrátit, musíte k němu připojit prohlášení o zrušení nákupu, které bude obsahovat číslo účtu, na který mají být zaslány peníze. Zjistíme-li, že je zboží poškozeno, peníze nebudou zákazníkovi vráceny. Zákazník je povinen zabezpečit zásilku během přepravy do firmy Bestgaze.cz tak, aby nedošlo k jejímu poškození. Náklady na vrácení zboží hradí kupující. Čočky, které byly vyrobeny speciálně na objednávku zákazníka, nelze vrátit. Týká se to zejména torických a multifocálních kontaktních čoček. Bestgaze.cz nepřijímá zásilky, které budou zákazníkem zaslány na dobírku.

  7. Kupující, který zadá objednávku v internetovém obchodě Bestgaze.cz, současně potvrzuje, že před podáním objednávky podstoupil oční vyšetření u očního lékaře, a že parametry kontaktních čoček uvedené v objednávce odpovídají výsledkům tohoto vyšetření, a že nebude vůči firmě Bestgaze.cz uplatňovat žádné nároky, které by se týkaly jejich špatných parametrů.

  8. V případě zjištění, že zásilka byla poškozena, je kupující povinen informovat o tom pracovníka pošty, nebo pracovníka zásilkové služby a sepsat s ním speciální protokol o poškození zásilky. Bestgaze.cz nenese odpovědnost za zásilky poškozené vinou české pošty nebo kurýrní služby. V případě reklamace z důvodu poškození zásilky se budeme zabývat pouze reklamacemi, které obsahují výše uvedený protokol.

  9. Lhůta dodání objednávky představuje orientační termín, ve kterém by objednávka měla být zaslána zákazníkovi. Protože je obchod částečně závislý na skladech dodavatelů, může dojít k neočekávaným situacím spojeným s nedostatkem zboží na skladě dodavatele. V případě takové situace si obchod vyhrazuje dalších 7 pracovních dnů pro řešení problému s dodávkou. V případě, že si zákazník objedná několik výrobků v jedné zásilce, bude lhůta realizace objednávky odpovídat lhůtě, která je nezbytná ke kompletaci celé objednávky.

  10. Doba realizace je stanovena individuálně pro každý typ kontaktních čoček a je uvedena v popisu výrobku (počítáno v pracovních dnech).

  11. Vaše osobní údaje budou použity výhradně pro realizaci objednávky.

  12. E-shop nerealizuje velkoobchodní objednávky. Vyhrazujeme si právo odmítnout objednávku, kterou složí jakákoliv osoba v případě, že 45 dnů po sobě, celková hodnota zakázek přesahuje částku 10000,-Kč

Forma zásilky

  1. Doba realizace je stanovena individuálně pro každý typ kontaktních čoček a je uvedena v popisu výrobku (počítáno v pracovních dnech).

  2. V případě, že nemáme zboží na skladě, informujeme zákazníka o případném zpoždění elektronickou cestou nebo telefonicky.

  3. Zboží je odesíláno poštou nebo kurýrní službou GLS.

Reklamace

  1. V případě reklamace prosíme o uvedení krátkého popisu závady, adresu na kterou má být zasláno zboží, číslo objednávky a číslo bankovního účtu, kde v případě uznání reklamace vrátíme peníze.

  2. Reklamované zboží zašlete prosím na adresu obchodu:

    IM Jacek Młodawski
    Hlavní třída 43/34
    73701 Český Těšín
  3. Obchod nepřijímá korespondenci zaslanou na dobírku.

  4. Reklamace může být zohledněna pouze v případě, že stav kontaktních čoček, které nám zašlete, budou umožňovat provedení expertízy. Podmínkou pro přijetí kontaktních čoček k expertíze je jejich ochrana před vyschnutím (ponoření do roztoku) a zabalení, které zaručuje, že čočky nebudou během přepravy mechanicky poškozeny.

  5. Internetový obchod Bestgaze.cz nezohledňuje reklamace, které zahrnují:

    • chyby zákazníka, ke kterým došlo během objednávání zboží (špatné parametry čoček)

    • kontaktní čočky, které pro zákazníka špatně vybral optik nebo oční lékař

    • absenci pravidelných očních vyšetření u očního lékaře nebo optika

    • používání kontaktních čoček v rozporu s jejich určením včetně:

      • vyschnutí čoček (nepoužívání roztoku)

      • znečištění kontaktních čoček kosmetickými nebo jinými chemickými prostředky, které mají na čočky nepříznivý vliv

      • dlouhodobé používání čoček, které vede k usazování velkého množství bílkovinných usazenin, jenž znemožňují provedení expertízy

      • mechanické poškození nebo znečištění čoček zákazníkem

  6. V případě zamítnutí reklamace budou kontaktní čočky zaslány zákazníkovi pouze na jeho náklady (po předchozí úhradě na účet) nebo si je můžete vyzvednout v sídle firmy Bestgaze.cz ve lhůtě 14 dnů od dne vyřízení reklamace.

  7. Reklamace bude vyřízena ve lhůtě do 30 pracovních dnů ode dne, kdy firma Bestgaze.cz obdrží reklamované kontaktní čočky.

  8. Reklamace lze provést jen jestliže máte kontaktní čočky odborně aplikované. Rozhodnete-li se sami pro změnu značky kontaktních čoček, může se stát, že Vám nebudou vyhovovat. Shodující se parametry nejsou zárukou úspěšné změny.

  9. Odborně aplikované musíte mít před nákupem i barevné kontaktní čočky. Nelze je však reklamovat z důvodu, že nekryjí barvu očí. Velmi záleží na přirozené barvě duhovky. Je-li tmavá, efekt jednotlivých značek barevných kontaktních čoček se velmi liší.

Vaše osobní údaje budou použity výhradně pro realizaci objednávky.

FORMULÁŘ VRÁCENÍ / REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ